Wednesday, January 21, 2009

Επιθυμίες...

Θέλω να ξυπνήσω μιά μέρα από τα γέλια των παιδιών, τα παιχνίδια, τις φωνές. 

Θέλω να ξυπνήσω μιά μέρα και να δώ χαμόγελα από τα επιτεύγματα του Ανθρώπου, στην τεχνολογία, στην Ιατρική, στις τέχνες και τα γράμματα. 

Θέλω να ξυπνήσω μιά μέρα απ'τo κελάηδισμα των πουλιών και τις ηλιαχτίδες. 

Θέλω να ξυπνήσω μιά μέρα και να νιώσω όλο τον κόσμο γύρω μου να μ'αγγαλιάζει, φίλοι, ξένοι και γνωστοί. 

Θέλω να ξυπνήσω μιά μέρα και να νιώσω γεμάτη την καρδιά.. 

 

Είμαι Άνθρωπος γαμώτο, η ζωή μου έχει Αξία !

3 comments:

Anonymous said...

Μακάρι όλες οι επιθυμίες μας να γίνονταν πραγματικότητα!!!Ο στίχος ο τελευταίος είναι υπέροχος...Είμαι Άνθρωπος γαμώτο, η ζωή μου έχει Αξία!!!!!!!!!!!!!

Constantinos F. said...

Άν και καθυστερημένα, ευχαριστώ για το σχόλιο! Καλή χρονιά με υγεία και ενσυναίσθηση!

Anonymous said...

Μακάρι να γίνει η αλλαγή που όλοι επιθυμούμε, από μας εξαρτάται αλλάζοντας τον εαυτό μας!

Εύχομαι να συνεχίσεις να γράφεις εκεί στην ξενιτιά και να είσαι ευτυχισμένος με υγεία και πολλή έμπνευση.
Ό,τι καλύτερο από καρδιάς!